blog vizibil cu browser firefox

CALENDAR ORTODOX browser firefox

26 feb. 2011

PROFIL PROFESIONAL

Aptitudini si abilitati

  • Gandire inovativa, orientare spre client;
  • Prioritizare si sitetiza proiecte multiple; respectarea termenelor limita stranse si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
  • Ledership si managementul echipei prin aplicare coaching;
  • Comunicare si interrelationare optima;
  • Spirit de initiativa, orientare spre rezultate;
  • Prezentare si  planificare optima;
  • Cunostinte optime de MS Office si Open Office, evidenta statistica informatica si CRM;
                     Training :
  • spirit echipă;
  • mediu comunicare;
  • ascultare activă, comunicare – bariere;
  • tratare apeluri (timp, scop, zâmbet, respiraţie);
  • orientare spre client;
  • cunoaştere informaţii tehnice telefonie, internet, tv;
                      Evaluare:
  • recrutare şi activitate personal (voce, aptitudini şi criterii performanţă)
                      Comunicare operator-client:
  • script (speach);
  • comunicare empatică, persuasiune;
                      Managementul forţei de muncă:
  • timp muncă (erlang, pontaj, ocupare timp, statistică);
  • norme ordine interioară, protecţia muncii;
  • atmosferă muncă (monotonie, disconfort, conflicte);
  • time out” randament;

    Implementare, întreţinere şi administrare suport tehnic:
  • calculatoare, terminale telefonice, echipamente reţea, periferice;
  • aplicaţie lead-uri, baze date, VoiceIP, CRM;

Manopere si responsabilitati

  • Planificarea programului agentilor call center si coordonearea activitatilor de planificare a programului agentilor call center.
  • Raportare cu propuneri de dezvoltare si/sau îmbunatatire a aplicatiilor cu analizarea rezultatelor.
  • Instruirea agentilor call center cu scopul imbunatatirii performantelor acestora luand in calcul: identificarea nevoilor de instruire, gestionarea si supervizarea elaborarii materialelor de curs, solicitarile de instruire primite.
  • Eficientizarea activitatii call center prin:
  1. Administrarea, monitorizarea si gestionarea resurselor si inscrierea acestora in previziunile stabilite si in concordanta cu business plan-ul.
  2. Proiectarea si livrarea de prezentari si analize/ rapoarte sintetice privind performanta/ imbunatatirile propuse in ceea ce priveste activitatea.
  3. Coordonarea, elaborarea si interpretarea rapoartelor de activitate in vederea propunerii de recomandari pentru imbunatatirea parametrilor.


* cablare structurata si conectica:
   telefonie, calculatoare, echipamente si dispozitive, retea electrica;
* hard:
  
calculatoare, terminale telefonice, echipamente retea, periferice;
* soft:
   Linux/Windows, aplicatie lead-uri, baze date, VoIP, CRM;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu