Call center
Sef departament (team leader) 2008 - 2009
Inbound: informatii numere abonati 1931
Outbound: vanzare si welcome servicii telefonie, TV
Coordonare echipa inbound - informatii numere clienti
Pontaj, organizare personal - aplicatie soft CRT
Operare Office Evaluare profesionalã operatori - aplicatie soft
Întretinere/depanare soft/hard retea calculatoare
Training personal comunicare si aplicatii informatice
Sef departament (team leader) 2008 - 2009
Inbound: informatii numere abonati 1931
Outbound: vanzare si welcome servicii telefonie, TV
Coordonare echipa inbound - informatii numere clienti
Pontaj, organizare personal - aplicatie soft CRT
Operare Office Evaluare profesionalã operatori - aplicatie soft
Întretinere/depanare soft/hard retea calculatoare
Training personal comunicare si aplicatii informatice
Telecomunicatii Telefonist I 2002 - 2007
Gestionare apeluri intrare-iesire (apeluri oras, comenzi telefonice, informare abonati)
Gestionare apeluri intrare-iesire (apeluri oras, comenzi telefonice, informare abonati)
pe consola operator prin servicii telefonice de redirectionare si asteptare abonati cu
asigurarea urmãtoarelor manopere:
- aplicarea regulilor interne privind functionarea retelelor telefonice;
- legãturi corecte din punct de vedere tehnic si corespunzãtoare în ceea ce priveste calitatea auditiei;
- legãtura telefonicã între diversi abonati, transmiterea de mesaje sau informatii, la solicitarea acestora;
- oferirea de informatii abonatilor interni si externi comuni sistemuli telefonic, înregistrarea mesajelor;
- realizarea de conferinte telefonice;
- stabilirea de legãturi telefonice si servicii locale, urbane, interurbane specifice institutiei - comenzi telefonice;
Instruire personal terminale telefonice:
- instruire operare echipamente terminale destinate operatorului telefonist;
- întocmirea documentatiei de instruire profesionalã pentru operator telefonist;
Monitorizarea functionãrii echipamentelor telefonice
depanare soft si hard terminale telefonice
Sesizarea operativã a deranjamentelor prin mesaje consolã;
Aplicarea normelor de protectie a muncii si de apãrare împotriva incendiilor pe activitãti de telecomunicatii;
Realizarea de activitãti administrative: întocmire rapoarte activitate, evidentã
registre apeluri si mesaje telefonice, înregistrare si întocmire fise grup, programãri întâlniri;
DISPECERAT - 955 Operator inbound 2002 - 2006
- înregistrare apel si redirectionare spre compartiment competent de solutionare;
- tratare situatii conflictuale
- obtiner detalii privind persoane, împrejurãri si eventuale probe din sesizarea telefonicã în mod operativ;
- comunicare temperatã si îndrumare punctualã a apelantilor în cazul sesizãrilor ce nu necesitã interventie imediatã;
Preluare sesizãri si reclamatii de la consumatori privind calitatea serviciului de apã-canalizare;
Gestiune financiarã si evidente contabile - aplicatie soft;
REALIZÃRI
Organizarea activitãtii inbound informatii numere abonati 1931:
Script prezentare operatori, training specific aplicatie si comunicare clienti;
Educatie si formare:
Scoala Postlicealã - Administrator Retele calculatoare si comunicatie
Liceul Industrial nr. 1 Târgoviste
Operator telefonist, Asociatia Generalã a Inginerilor din România" Bucuresti, Sectia Informaticã-Telecomunicatii;
Operator centrale telefonice, SC „TOPEX PUBLIC SWITCHING" SA Bucuresti;
Administrare-operare-intretinere consolã, terminale secretariat digitale-analogice - Ericsson, 3ATraiding Bucuresti;
Training - Administrare si operare aplicatie inbound 1931, SC Romtelecom SA Bucuresti;
Gardian Public, Centrul de calificare, recalificare si perfectionare a somerilor Târgoviste;
Cunostinte PC: operare office;
Limbi strãine: Italiana - începãtor; Francezã - mediu