blog vizibil cu browser firefox

CALENDAR ORTODOX browser firefox

26 feb. 2011

GEORGIANA

Call center
Sef departament (team leader) 2008 - 2009
Inbound: informatii numere abonati 1931
Outbound: vanzare si welcome servicii telefonie, TV
Coordonare echipa inbound - informatii numere clienti
Pontaj, organizare personal - aplicatie soft CRT
Operare Office Evaluare profesionalã operatori - aplicatie soft
Întretinere/depanare soft/hard retea calculatoare
Training personal comunicare si aplicatii informatice
   
Telecomunicatii Telefonist I 2002 - 2007
Gestionare apeluri intrare-iesire (apeluri oras, comenzi telefonice, informare abonati) 
pe consola operator prin servicii telefonice de redirectionare si asteptare abonati cu 
asigurarea urmãtoarelor manopere:
  • aplicarea regulilor interne privind functionarea retelelor telefonice;
  • legãturi corecte din punct de vedere tehnic si corespunzãtoare în ceea ce priveste calitatea auditiei;
  • legãtura telefonicã între diversi abonati, transmiterea de mesaje sau informatii, la solicitarea acestora;
  • oferirea de informatii abonatilor interni si externi comuni sistemuli telefonic, înregistrarea mesajelor;
  • realizarea de conferinte telefonice;
  • stabilirea de legãturi telefonice si servicii locale, urbane, interurbane specifice institutiei - comenzi telefonice;
Operare word, excel
Instruire personal terminale telefonice:
  • instruire operare echipamente terminale destinate operatorului telefonist;
  • întocmirea documentatiei de instruire profesionalã pentru operator telefonist;
Întocmirea bilanturilor privind activitãti lunare, trimestriale si anuale;
Monitorizarea functionãrii echipamentelor telefonice
depanare soft si hard terminale telefonice
Sesizarea operativã a deranjamentelor prin mesaje consolã;
Aplicarea normelor de protectie a muncii si de apãrare împotriva incendiilor pe activitãti de telecomunicatii;
Realizarea de activitãti administrative: întocmire rapoarte activitate, evidentã 
registre apeluri si mesaje telefonice, înregistrare si întocmire fise grup, programãri întâlniri;  

DISPECERAT - 955 Operator inbound 2002 - 2006
  • înregistrare apel si redirectionare spre compartiment competent de solutionare;
  • tratare situatii conflictuale
  • obtiner detalii privind persoane, împrejurãri si eventuale probe din sesizarea telefonicã în mod operativ;
  • comunicare temperatã si îndrumare punctualã a apelantilor în cazul sesizãrilor ce nu necesitã interventie imediatã;
Primarie Targoviste - Regia Autonomã de Gospodãrire a Apelor Încasator teren - gestionar 1997 - 2000
Preluare sesizãri si reclamatii de la consumatori privind calitatea serviciului de apã-canalizare;
Gestiune financiarã si evidente contabile - aplicatie soft;


REALIZÃRI
Organizarea activitãtii inbound informatii numere abonati 1931:
Script prezentare operatori, training specific aplicatie si comunicare clienti;

Educatie si formare:
Scoala Postlicealã - Administrator Retele calculatoare si comunicatie
Liceul Industrial nr. 1 Târgoviste
Operator telefonist, Asociatia Generalã a Inginerilor din România" Bucuresti, Sectia Informaticã-Telecomunicatii;
Operator centrale telefonice, SC „TOPEX PUBLIC SWITCHING" SA Bucuresti;
Administrare-operare-intretinere consolã, terminale secretariat digitale-analogice - Ericsson, 3ATraiding Bucuresti;
Training - Administrare si operare aplicatie inbound 1931, SC Romtelecom SA Bucuresti;
Gardian Public, Centrul de calificare, recalificare si perfectionare a somerilor Târgoviste;
Cunostinte PC: operare office;
Limbi strãine: Italiana - începãtor; Francezã - mediu